27 maja 2016

Zadanie z aktualizacji - spoilery! ąćęłóśżź

Hey, hey! :) Dzisiaj postanowiłam zrobić post z zadań z ostatniej aktualizacji. Jeśli nie robiłeś/aś tych zadań NIE CZYTAJ! (chyba, że chcesz :"D )

W tym tygodniu musimy pomóc Marley'owi przygotować się do wiosennego festiwalu! Zbieranie, sadzenie, pieczenie, i zjadanie ziemniaków.  W pierwszym zadaniu musimy zebrać szałwię do naszego masełka, a naturalnie później wyruszamy na pocztę w Srebrnej Polanie do Derek'a właśnie po nasz maślany przysmak. Kiedy już będziemy z powrotem u Marley'a zaczynamy przygotowywać naszego ziemniaka (przepraszam, ale jakaś dziewczyna weszła mi w kadr ;D). Na zdjęciach macie pokazaną instrukcję krok po kroku, którą Marley nam mówił żeby ziemniak wyszedł idealnie. Po skończonej pracy z ziemniakiem wsiadamy na naszego rumaka i jedziemy do Elvie, która ma dla nas wyścig z sadzeniem ziemniaków. Na sam konie dostajemy czapkę z daszkiem i próbowałam ułożyć zestaw do niej, ale sama nie wiem czy mi wyszło.  To by było na tyle! Dziękuję i do zobaczenia! :) [Jeszcze chciałam wam serdecznie polecić kanał na YT Brigit Skyblanket gdzie ma bardzo fajne Let's Play'e ^^.]


































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz